Filosofie achter het logo

Peter is afgeleid van het Griekse woord petros (πετρος), dat "rots" betekent. Volgens het nieuwe testament heeft Jezus aan de apostel Petrus de bijnaam Kepha (Aramees voor "rots") gegeven. (Bron: Wikipedia).

 

Vandaar de naam The Rock, of "een rots om op te bouwen", waarmee we helemaal in het vastgoed zitten. In het logo vind je dan ook de rots in de vorm van bergen. De bergen zijn dan ook een passie van mij, daar voel ik me goed. 

 

De blauwe lijn onderaan verwijst naar een andere passie van mij, water, en splitst het effectieve logo af van de tekst.

Vastgoed aan zee of aan het water is en blijft nog altijd iets wat tot de verbeelding spreekt. 

 

De P vind je ook terug in de letter R van The Rock. Beide letters vormen samen mijn initialen en zijn niet voor niets eveneens de afkorting van "Public Relations". Dat laatste heb je wel nodig, zowel PR naar de opdrachtgever als naar de klant. Een kwalitatieve communicatie zorgt ook voor openheid, correcte informatie en vertrouwen. Daarnaast zijn de goudkleur samen met het koningsblauw niet zomaar gekozen: het is een unieke sterke combinatie van  spirituele kleuren.

Logo The Rock.jpg